Обов'язки викладача по веденню Індивідуального плану

Вы получаете зарплату за выполнение всех видов работ – лекций, консультаций, статей, тезисов и т.д.

КРУ может сделать денежный начет, если количество часов выполненной нагрузи на 1 ставку будет меньше, чем минимальная нагрузка по ОНУ в текущем году (на 2008/2009 г. – 820 часов.).

1.          Індивідуальний план заповнюється всіма викладачами, у тому числі  сумісниками (но не почасовиками).

2.          На початку навчального року викладач повинен заповнити свій індивідуальний план на (на весь рік) і надати його на підпис завідувача кафедри до 29 серпня. Допускається тимчасове не заповнення розділу "учбове навантаження", якщо за поважними причинами навантаження не є остаточним.

3.          Викладач повинен письмово відзвітуватися про виконання свого індивідуального плану і подати його на перевірку завідувачу кафедри двічі на рік:

  до 1 лютого;

  до 28 червня.

4.          Викладач гарантує вірогідність даних, які він наводить в індивідуальному плані своїм підписом.

5.          Індивідуальний план зберігається на відповідній кафедрі не менш ніж 5 років і не видається додому.

6.          Індивідуальний план є основним документом викладача, на підставі якого оцінюється його робота, подається щомісячний рапорт у бухгалтерію про нарахування зарплати, ведеться перевірка КРУ.

7.          Двічі на рік (до 1 грудня і до 1 червня) викладач письмово звітує про свою науково-дослідну й науково-методичну роботу (перелік виданих наукових та методичних публікацій, інформація про участь у конференціях). До звіту додаються примірники публікацій або їх ксерокопії (для статей, тез) у 2 примірниках із вихідними даними (ксерокопії робить наш УМК). Одна ксерокопія передається до бібліотеки УМК, а друга – в папку викладача, де зберігається його індивідуальний план. У разі великих за обсягом науково-методичних розробок, або розробок, які недоцільно копіювати (екзаменаційні питання, білети, робочі програми) у звіті вказується, де це зберігається на кафедрі або в УМК.

 

Инструкция по заполнению

 

         Во всех разделах плана все должно быть конкретным, верифицируемым Преподаватели должны быть готовы предъявить при проверке выполнение всего запланированного:

 

ü подписи в журналах учета успеваемости, подписи в журнале учета консультаций, подписи на листах регистрации факультативов, и регистрации проведения занятий на заочном отделении.

Должно быть полное совпадение между планом (Рабочей программой курса), расписанием, количеством часов и временем проведения занятия в журналах и регистрациях.

ü рабочие учебные программы по всем курсам, спецкурсам и факультативам;

ü дипломные и квалификационные работы с рецензиями руководителя и рецензента (срок хранения – 3 года).

Названия квалификационных, дипломных и магистерских работ в натуре должны дословно совпадать с темами в протоколах кафедры и Совета факультета. То же касается фамилии научного руководителя.

ü курсовые работы с рецензией, подписанные руководителем и двумя другими преподавателями, которые участвовали в защите курсовой работы; задания на курсовую работу (срок хранения – 2 года);

ü контрольные работы с исправлениями ошибок (если ошибки есть) и оценкой (срок хранения – 3 года);

ü методички (в оригинале или заверенные деканом или зав. кафедрой с печатью деканата); название запланированной и изданной (ксерокопированной) методички должны полностью совпадать;

ü статьи (в оригинале или заверенные деканом или зав. кафедрой с печатью деканата); название запланированной и изданной статьи (или рукописи) должны полностью совпадать;

ü программы научных конференций;

ü план работы кружка, проблемной группы, с отметками о выполнении (когда, где, сколько человек участвовало);

ü программы студенческих научных конференций;

ü записи в журналах посещения общежития;

ü план работы куратора с отметками о выполнении мероприятий (когда, где, сколько человек участвовало);

ü план беседы, диспута с намеченными вопросами;

ü повестку дня Совета, кафедры, программу Недели факультета и т.д.

Весь отчетный материал должен храниться не дома, а на кафедрах в папках с индивидуальным планом (общее - в деканате) и быть готовым к немедленной проверке.

         Не допускается и может вызвать денежный начет внесение в Индивидуальный план тех работ, которые оплачиваются в другом месте (гонорары, гранты, работа, оплаченная в другом ВНЗ).

Включати у розділ тільки у тому випадку, коли, Ви маєте необхідну конкретну документацію для звіту.

 

ПЕРЕЛІК

основних видів методичної роботи  (Розділ ІІ)

педагогічних і науково-педагогічних працівників

 

№№ з/п

                                       Назва виду роботи

1.

Підготовка конспектів лекцій; методичних матеріалів до семінарських, практичних, лабораторних занять, курсового та дипломного проектування, практик і самостійної роботи студентів

2.

Підготовка, рецензування підручників, навчальних посібників, словників, довідників (для педагогічних працівників)

3.

Розробка навчальних планів; навчальних програм; робочих навчальних планів, робочих навчальних програм

4.

Розробка і підготовка нових лабораторних робіт

5.

Підготовка комп’ютерного програмного забезпечення навчальних дисциплін

6.

Складання екзаменаційних білетів; завдань для проведення модульного та підсумкового контролю; завдань для проведення тестового контролю

7.

Розробка і впровадження наочних навчальних посібників (схем, діаграм, стендів, слайдів тощо)

8.

Розробка і впровадження нових форм, методів і технологій навчання

9.

Вивчення і запровадження передового досвіду організації навчального процесу

10.

Підготовка концертних програм та персональних художніх виставок.

 

 

ПЕРЕЛІК 

основних видів наукової роботи  (Розділ ІІІ)

педагогічних і науково-педагогічних працівників

 

№№ з/п

                                       Назва виду роботи

1.

Виконання планових наукових досліджень із звітністю в таких формах:

1.1.         Науково-технічний звіт

1.2.         Дисертація (докторська, кандидатська). Для тих, хто зараз не навчається в аспірантурі, докторантурі.

1.3.         Монографія

1.4.         Підручник, навчальний посібник, словник, довідник

1.5.         Наукова стаття в журналах, реферованих виданнях, інших виданнях

1.6.         Заявка на видачу охоронних документів

1.7.         Тези доповіді на конференціях, симпозіумах, семінарах (міжнародних, вітчизняних, інших)

1.8.         Доповіді на секції наукової конференції професорсько-викладацького складу і наукових працівників

2.

Рецензування монографій, підручників, навчальних посібників, словників, довідників, дисертацій, авторефератів, наукових статей, наукових проектів, тематичних планів тощо

3.

Доопрацювання для перевидання монографій, підручників, навчальних посібників, словників, довідників

4.

Керівництво науковою роботою студентів з підготовкою:

- Наукової статті

- Заявки на видачу охоронних документів

- Роботи на конкурс

- Доповіді на конференцію

 

 

 

ПЕРЕЛІК 

основних видів організаційної роботи (Розділ ІУ)

педагогічних і науково-педагогічних працівників

 

№№ з/п

                                       Назва виду роботи

1.

Робота в науково-методичних комісіях Міністерства освіти і науки, комісіях інших міністерств

2.

Робота в Державній акредитаційній комісії, експертних і фахових радах

3.

Робота в експертних комісіях ВАК

4.

Робота в спеціалізованих радах із захисту дисертацій

5.

Робота в науково-методичних і науково-технічних радах і комісіях вищого навчального закладу та його структурних підрозділів

6.

Організація та проведення загальнодержавних  наукових конференцій, симпозіумів, семінарів.

7.

Робота з видання наукових і науково-методичних збірників

8.

Виконання обов’язків заступника декана факультету (заступника директора інституту), заступника завідувача відділення на громадських засадах

9.

Участь у виховній роботі студентського колективу, виконання обов’язків куратора (наставника) академічної групи.

10.

Керівництво студентським науковим гуртком, проблемною групою.

11.

Участь у профорієнтаційній роботі та довузівській підготовці молоді.

12.

Участь у підготовці та проведенні студентських і учнівських олімпіад.

13.

Участь в організації та проведенні позанавчальних культурно-спортивних заходів.

 

ПЕРЕЛІК

основних видів виховної роботи (Розділ У)

педагогічних і науково-педагогічних працівників

 

№№

з/п

                                       Назва виду роботи

1.

Участь в підготовці та проведенні Тижня факультету, Тижня Діогену, Тижня культурології, інших заходів факультету

2.

Проведення бесід зі студентами (протокол із позначенням теми та кількості студентів)

3.

Відвідування гуртожитку та проведення бесід зі студентами (з позначенням кількості та відміткою в журналі)

 

Громадська робота (Розділ УІ).

1.     Академік (член-кор.) академії.

2.     Член профбюро, член профкому, член комісії профкому.

3.     Член громадської організації.

Інші роботи, які не ввійшли до попередніх розділів.

Розділ УІІ

Якщо в будь-якому розділі плану (І-УІ) на протязі навчального року відбулися зміни заповнювати цей розділ.

Якщо якась робота з яких-то обставин  була невиконана, то вказується підстава.

Якщо зменшилася навчальне навантаження, то вказується, що додатково було виконано по іншім розділам. Якщо це відноситься до розділів ІІ-УІ, то в відповідному розділі вказується “не виконав”, а тут що зроблено, чи буде конкретно зроблено замість невиконаної роботи.

 

Перелік посад і довготермінових доручень

1.                                                                                         Заступник декана на громадських засадах.

2.                                                                                         Довготермінові доручення по кафедрі, факультету, університету.